maandag 22 juni 2009

Een stel layouts.

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets gepost heb,
dus nu komt er gelijk weer een heleboel op.
Hebben jullie in ieder geval weer iets te bewonderen. ;-))
Eindelijk eens een lo met mijn hubbie erop, dat gebeurt niet zo vaak.
Meestal is het met foto's van de kids.
Deze lijn is perfect als je mannen foto´s wilt scrappen.

Gebruikte materialen: Papier van MME-Andrea Victoria (D&D)
Kraft cardstock (D&D) en thickers.
Deze lo is er wel weer één met foto's van m'n kids.
Beetje stoer maar toch lekker vrolijk.


Gebruikte materialen: papier: MME- Breaking Free (D&D)
cardstock (D&D)
stempels van Autumm leaves.

Dit is een foto van een paar jaar geleden van mijn oudste zoon.
De foto vond ik nog steeds zó leuk, daar moest ik iets mee doen.




gebruikte materialen: MME- Breaking Free (D&D)
cardstock (D&D) Bloemen en knopen.

Bedankt voor het kijken!!
Ben zoals altijd erg benieuwd wat jullie er van vinden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten