zondag 18 september 2011

Dutch Card lovers challenge #108

Dit is mijn laatste bijdrage voor het DT van DCL, want ik neem afscheid van het DT van Dutch Card Lovers.
Met heel veel plezier heb ik 2 jaar in het DT gezeten, maar omdat ik een eigen bedrijf ben begonnen, en daar al mijn tijd en aandacht in gaat zitten ga ik stoppen.
Maar de andere dames gaan gewoon verder, dus blijven er prachtige creaties te bewonderen voor onze trouwe bezoekers!!

De challenge is: lift een kaart van een ander DT lid, ik heb gekozen vioor de kaart van Anja.
En dit is mijn kaart:

Iedereen nog veel plezier gewenst met Dutch Card Lovers en tot ziens!
Groetjes Sandra

4 opmerkingen:

  1. hoi sandra
    een pracht van een kaart en veel succes met je eigen bedrijf!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes met je bedrijf Sandra, maar ik neem aan dat je gewoon door blijft scrappen, toch?!
    Ik vind je lift erg mooi. Heel gaaf gedaan.
    groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsof ik je niet eerder had kunnen ontdekken, maar ik kom nu voor het eerst even bij je langs en zie hele leuke dingen, dus heb me bij de rest van de volgers aangesloten!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He, Sandra!
    Helemaal niet meer gescrapt na september?
    Hoe gaat het met je?
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen